THE SUNSHİNE BLOGGER AWARDS

Herkese uzun bir aradan sonra yeniden merhaba..

Bu yazımda aday gösterildiğim ve bundan gurur duyduğum ‘ The Sunshine Blogger Awards’ dan bahsedeceğim. Beni hotshotheadlines aday olarak seçmiş. Bunun için çok teşekkür ederim Laura Beth 🙂

Aday gösterildiğim yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Peki The Sunshine Blogger Awards nedir ?

Sunshine Blogger Ödülü, yaratıcı, olumlu ve ilham verici olan blog yazarlarına güneş ışığı olarak verildi.

Ve bu ödülün kurallarından biri olan bana yöneltilmiş 11 soruyu cevaplıyorum !

  1. Favori bir spor takımın var mı ?   –Hayır yok.
  2. 2018 için en çok hangi filmden heyecanlısınız ?   –Tüm filmler için en çok da korku filmleri 🙂
  3. Eğer para bir nesne olmasaydı , hayalinizdeki iş ne olurdu ?  –Kesinlikle tiyatro.
  4. Okul deneyiminizi tekrar ederseniz, çalışma alanınızı değiştirirmiydiniz ? Eğer öyleyse, ne seçersiniz?   –Okuduğum bölümden mutluyum bu yüzden değiştirmezdim, şuanda okuduğum bölümden de memnunum ama tiyatro olarak değiştirmek isterim.
  5. En sevdiğiniz köpek cinsi nedir?   –Tüm köpekleri severim.
  6.  Hayali bir hayvanın var mı ?   –Hayır, yok.
  7. Birleşik Devletler’de bir haftalık yolculuk yapabilirsen nereye giderdin ?   –Gidebileceğim heryere giderdim.
  8. En sevdiğiniz kahvaltı yiyecekleriniz neler ?   –Yiyecek değil ama bitki çaylarına bayılırım, sorunun yanıtına gelirsek patates kızartması, reçel, peynir, domates…  Bir Türk kahvaltısındaki herşey diyebilirim.
  9. Herhangi bir yazarla tanışabilseydiniz, kim seçerdiniz ve neden?   –Halit Ziya Uşaklıgil’ i seçerdim sanırım çünkü romanlarına bayılıyorum. Genel olarak kitabını okuduğum tüm yazarları çok severim ve sanırım hepsiyle bir araya gelmek isterdim.
  10. Yaşamak isteyeceğiniz belli bir zaman periyodu var mı ?  -Evet var, eski zamanları çok çok eski zamanları isterdim.
  11. Çocukluğunuzdan en sevdiğiniz tatile veya geziye sahipmisiniz ?  -Evet, hemde çok.

 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, bu ödül için çok mutluyum, çok heyecanlıyım ve çok gururluyum. Sizleri çok seviyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın XOXO 🙂

 

 

 

THE SUNSHİNE BLOGGER AWARDS” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

